allt för lisa

lisa tvingade mig att skriva.
Bäst att jag gör som hon säger. Annars kanske hon inte vill vara min vän längre.
Fast jag har inget vettigt att skriva.
Kanske att jag jobbar imorgon. Kul.
Kanske att jag jobbar på fredag.
Ännu roligare.
Eller att jag faktiskt är ledig till helgen för en gångs skull.
Och DET är kul på riktigt.

Jag har blivit beroende avv tumblr... allt är lisas fel.
Det betyder att det kommer komma upp jävligt många bilder nu på min blogg.
Allt är lisas fel på riktigt!


but i still love her!

Kommentarer
Postat av: lisa

yes, har jag lyckats med tumblr också ;)) det är det bästa jag vet TYP, förutom dig osv........

2012-02-22 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0