äckliga horer

jag vill slå, jag vill döda.
Okej, ja jag blev utslängd från selma igår so what? Horan och hennes meningslösa dotter fick sig ett skratt och det bjuder jag med nöje på för va fan har dom att säga till om när de inte ens vågar ta ett snack.
Och nej tjejen jag mår inte dåligt. Men du som skriver på din blogg att du ska till en "hjärnskrynklare" lär ju må rätt så dåligt. Förövrigt är det ett mesigt ord...
Så kom inte och säg att jag mår dåligt för jag har det som din mamma inte fick men det hon strävat efter så länge så jag mår jävligt bra. och förresten så tycker han att hon är jävligt äcklig.
Och sen så har jag hört saker om dig som har fått mig och njuta så in i helvete.
Blev så jävla glad när jag hörde det.
Vad hände med det perfekta förhållandet?? hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0