vad finns det för folk?

Åh vad jag gillar medelålderskärringar som måste ge sig på 19 åringar för att jag har nått som hon länge strävat efter..
Säger att jag skriker efter uppmärksamhet och påpekar att jag försökt tagit livet av mig när personen i fråga har gjort precis samma sak.
du fick prata med mig och jag har försökt hjälpa, och vad är tacken?
Jo det här.. en utskällning för att jag råkar må så in i helvete bra och att jag är glad.

Förlåt för inget, förlåt för att du är den du är. Måste spela nått slags spel för att stå ut med dig själv..
Du är just precis en sån som måste lägga skulden på andra för att själv må bättre.
Egentligen så bryr jag mig inte. För jag är glad och det är huvudsaken, och det ska inte du få förstöra. Och det kommer du inte lyckas med heller hur mkt du än försöker.
"Va stolt mor din ska va." Det bästa med allt är att mamma tycker om det. Och min mamma är alltid stolt över att jag är hennes dotter. Min mamma skäms aldrig över mig. Jag vet inte. Du kanske skäms över dina barn?
Egentligen är du inte värd all den här energin som jag lägger ner nu men jag hade inget bättre för mig..


världens gladaste tjej med världens bästa kompis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0