mina drömmar

varje natt drömmer jag ungefär 20 olika drömmar och jag kommer ihåg alla... tror jag iaf.
Inatt drömde jag bl.a att jag och lisa hade snott massa godis inne på johnnys blommor.
Jag åkte in på en ungdomsanstalt men inte lisa.
Sen brände jag och lisa däck på matkassens parkering.
En liten skitunge skrapade lisas lack. På hennes röda volvo.
En annan dröm var att en bitch knyckte mitt godis när hon skulle på fest.
Jag blev jätte arg fast att det var maltesers som jag hatar mest i hela världen.
Någon skulle skjuta mig.
Jag var tvungen att gömma mig. 
Sen var det massa mer men jag hinner inte skriva, för nu ska jag och mannen åka till karlstad och köpa skor till mig och nått grejs på biltema.
puss hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0