koka kola

Inatt drömde jag att jag skulle gifta mig med en kompis från munkfors.
Hmm, Prästen sa "Sara sara johansson tager du denna..."
Jag blev arg för att prästen sa att jag hette sara-sara så jag sa nej och det blev inget bröllop.
Men killens kompisar hade redan förberett med en nakendans.
Och sen var min bror med och dansade, fast med kläder tack och lov.
Men han hängde inte riktigt med i dansen.

well. Idag har jag min lilla vovvis. Köpte godis till henne och det uppskattades.
Sitter och har träningsvärk i hela kroppen efter att jag var gympalärare igår.
Brännboll. Snacka om att va otränad.
Får se till att vila upp mig så jag orkar med en helg i göteborg.
Det kommer bli sjukt kul och jag längtar verkligen.
Inte länge kvar nu.
Och imorgon ska jag fylla i min tatuering. Var meningen att jag skulle ha gjort en till, men jag sprara de pengarna till göteborg istället och köper nått fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0