Kategori 13

Det här får mig att må bättre

Lisa får mig alltid att må bättre. Det spelar ingen roll hur ledsen jag än är så får hon mig alltid att må mycket bättre. Och det är riktig vänskap.
Ibland kan jag gå och undra över hur ledsen jag skulle vara över vissa saker som lisa har hjälpt mig att komma över om hon inte hade funnits där och hjälpt mig.
Oj jag skulle nog vara världens ledsaste människa. Men tack vara henne så mår jag bra.

Eller att åka iväg som t.ex till göteborg under en helg.
det får mig också att må bättre så man slipper tänka på det som finns här hemma.
Ibland finns det väldigt mycket jobbigt hemma, som nu t.ex och då ska det bli skönt att få åka iväg en stund.


Kommentarer
Postat av: lisaAAAAAa

jag gillar dig. mkt mkt mkt mkt mkt.

2011-09-28 @ 17:23:13
URL: http://bajsqvinnan.blogg.c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0