kategori 12


Kategori 1 - Presentera mig själv
Kategori 2 - Min första kärlek
Kategori 3 - Mina föräldrar
Kategori 4 - Vad är kärlek?
Kategori 5 - Min bästa vän
Kategori 6 - Min tro
Kategori 7 - Mina syskon
Kategori 8 - Min handväska
Kategori 9 - Mina drömmar
Kategori 10 - Min första kyss
Kategori 11 - Detta ångrar jag
Kategori 12 - Det här upprör mig
Kategori 13 - Det här får mig att må bättre
Kategori 14 - Det här får mig att gråta
Kategori 15 - Det här saknar jag
Kategori 16 - Mina rädslor
Kategori 17 - Min favoritplats
Kategori 18 - Det här hade jag på mig idag

Den här hade jag glömt bort.
Fortsätter på 12 där jag slutade.

Det här upprör mig
Det finns mycket som upprör mig.
T.ex om jag måste stå i kö för länge i en affär. då får jag panik och lir jävligt upprörd.
Eller som iår när jag var gympalärare när det var en unge som inte lyssnade, då blev jag också jävligt upprörd.
Eller när man ser på nyheter och får höra om en ny våldtäckt, ett nytt mord.
Va fan? Varför finns det sånna idioter. Dom gör mig upprörd, det är sånna som man bara vill göra sig av med. Sånna som aldrig borde ha blivit födda. Ge dom hjälp, sätt dom inte i fängelse.
Herre gud de mehöver psykisk hjälp. det är nog en av de sakerna som gör mig mest upprörd i hela världen.
Krig - Jag fattar inte. Länderna krigar ju för att de vill få igenom en sak och det andra landet inte vill, eller att de vill stå upp mot en diktator eller va fan som helst. Döda diktatorn. Starta inte krig i ett helt jävla land.
Krig är dumt tycker jag och då blir jag arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0