nytt inlägg

jag kan nog vara världsbäst på att koka makaroner.

Var på läkarsamtal igår. Gick så där. Ska tillbaka fredag 15/4 för att göra tester för att kolla om jag har ADHD.
Ja där ser man. Mycket ska man gå igenom.
Fick höra av Helena idag att hon är 99% säker på att jag har ADHD. Och att hon skulle bli förvånad om jag inte hade det. Och om sanningen ska fram så skulle nog jag också bli jävligt förvånad. Men jaja, det spörs väl.

För övrigt så trivs jag så jävla bra på praktiken. Jag har hand om världens bästa barn och de är super goa allihop. Tacka gud för att jag ska va där länge. Imorgon ska jag med dom på handbollsturnering. det kommer bli kul.!

Har klippt lugg också. Blev faktiskt nöjd. Jag brukar inte bli det när jag klipper lugg. Men den här gpngen tyckte jag faktiskt själv att det blev bra. Iaf efter att jag vant mig vid det.

Nu lär jag fortsätta äta innan maten blir kall och jag orkar inte gå till micron och värma den.
Kyss och adjö.


fick gå och värma maten ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0