men det var väl fredag?

Jag han bli bakfull innan jag blev full.
tempel sög, jag och lisa skulle gå till mcdonalds och få mat.
Men när vi kom dit så såg vi att det var stängt.
Och satan va hungriga vi var.
Men vi spg att det var en från personalen kvar där inne, så vi knackade på dörren och pekade på öppetiderna att de stänger ju inte förrän 03.00 på "fredagar".
Han visade oss vägen till bakdörren så han kom och öppnade där och förklarade för oss att det var onsdag idag.
Haha, satan va pinsamt och där stod jag och lisa opch var irriterade över att han hade stängt 3 timmar för tidigt... trodde vi!
Men han var så snäll så han skjutsade oss till mcdonalds vid norrstrand? aa, iaf där det var öppet 24/7.
Sen blev han med oss in dit och höll oss sällskap när vi åt.
Trevlig var han iaf.
Han sa att han kunde fixa sommarjobb till mig och lisa på donken, så vem vem. Kanske jobbar på donken till sommaren.
Pengar iaf!
Fick numret så jag får väl höra av mig.
För övrigt så funkar inte min dator så jag får låna mammas. Det går inte att röra musen på den.
Imorgon är jag back on track på avdelning 2.
Känns både skönt och otroligt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0