true to yourself

Min vardag består av:
försenade mornar
buss till skolan
lektion (vilket jag ändå aldrig gör nått på förutom sova)
blockera korridorerna med min och lisas egna hörna
höra hur vissa lärare klagar på oss
höra hur vissa tycker det ser mysigt ut
sova i den där hörnan
sitta och va dryg mot folk som går förbi
äta godis från sprutte
att alltid ha ont i magen
tänka för mycket på någon som jag borde ge fan i
vänta på buss
åka buss igen
sitta i bilen och snacka så jävla mycket skit med lisa

egentligen så gillar jag min vardag
den är ganska bekväm, även om jag kunde klippa bort det där med magont och tänkandet.

Jag älskar att va spontan.
Jag och lisa är jävligt spontana.
Ta dagen som den kommer.
Drar iväg på en liten trip och slipper
sunne hela jävla helgen.
Tror inte att det kan bli bätter




Jag kanske är en idiot men du är fan så mycket värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0