om sanningen ska fram

Efter att jag och Lisa hade gjort klart provet idag så tänkte vi gå och bowla eftersom
att det är så billigt i Torsby eftersom att bowlinghallen är så skabbig.
Men när vi kom dit så var det stängt så då gick vi ner till shell istället och
köpte en varsinn 150 g hamburgare med dricka.
När vi står där inne och äter så säger Lisa.
"Fan va pinsamt om det skulle komma in en snygg kille nu"
Jag står bara och rättar till hennes foundation i ansiktet när hon vänder sig bort och tittar ner i backen.
Och börjar skratta.
smart som jag är så fatter jag inget men när jag vänder mig om så ser jag att det kommer in en snygg kille.
Ganska så typiskt mig och Lisa.
Men jaja,

Imorgon ska jag och hon iaf till kd. måste skriva en liten handlingslista!
ögonskugga
nagellack
t-shirt
eyeliner
hårsnoddar
hårnålar
ansiktsmask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0