kategori 9

Mina drömmar

Jag är en drömmare och drömmer stort.
Jag drömmer om att flytta utomlands och skaffa hus och barn med en snygg man.
Helst Johnny Depp.
Men jag tror inte att han är så snygg längre när jag kommer upp i den åldern att flytta och skaffa barn.
Det är min stora dröm, och självklart att tjäna pengar på ett jobb som man verkligen trivs med.
Sen har jag drömmarna som är lite mindre..
Som t.ex att jag blir mer nöjd med mig själv. Eller jag kan inte säga att jag inte är nöjd med mig
själv för det är jag. Men kanske inte försöka borra ner mig så djupt i småsaker som jag gör till stora.
Jag måste skärpa mig.
Jag är ingen sån som drömmer om att bli kändis. Visst det skulle vel kanske va kul.
Men det är inte min dröm.
Men det är drömmar.. Inga planer.
Sen får man se vart i livet man kommer.
Ibland drömmer jag om att dra tillbaka tiden.
Då skulle jag fortsatt att åka puckelpist och jag skulle gå på järpen och jag skulle tjäna pengar på det.
Något man verkligen vill.
Men jag var mesig och gav upp för att jag inte ville flytta 60 mil hemmifrån.
Det är något jag ångrar mycket, men ändå inte.
Jag är samtidigt glad över att jag stannade kvar i lilla sunne.
För shit va mycket härligt folk jag har stött på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0