jag och min pusselbit

Har inte hunnit med så mycket idag eftersom jag vaknade så sent.
Men jag har hunnit med att va med lisa i 5 timmar iaf :)

Vi blev depp över en del saker. Så vi bestämde oss för att ta ut lite eggresioner.
Så vi satte på cock sparrer på högsta volym i bilen och åkte och sjöng högt.
Det lät falskt.
Sen gjorde vi lite mer konstiga sakre som jag inte ska gå in på här.
Vi dampade runt helt enkelt.
Att springa rakt ut på en fotbollsplan och bara skrika är nog lite udda.
Att göra snöängalr på hård snö funkar inte så bra.
Eller att slänga sig i buskar...
Vi är udda men ack så bra vi är.

Bestämde oss för att ta sovmorgon imorgon.
Ja har inte varit i skolan en heldag på hur länge som helst.
Jag orkar helt enkelt inte.
Det ska bli skönt att komma ut på praktik.
Lite miljöombyte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0