igååååår

Igår åkte jag ner till sunne för att köpa en piercing... Men de hade såklart lunchstängt
så då ringde jag till simon och daniel kl halv 2, och dom blev jag med hela dagen.
Först åkte vi och köpte dricka på coop, sen min piercing...
Sen en impulsresatill karlstad där vi blev i 3 timmar..
Hälsade på marcus och douglas.
Rolig tjej skickar sms till mig och simon - hahah...

Sen när vi kom till sunne runt halv 8 tiden så plockade vi upp lucas och åkte hem till simon för han skulle ladda sin telefon...
Sen bar det av mot fryxellsvägen för att även plocka upp fhrida.
Sen, ja sen kom vi till det som jag hade längtat efter hela dagen!!
Åka tefat efter bil!!
Det var ju mycket mycket roligare än va jag hade förväntat mig faktiskt...
så jag var vel hemma runt 12 igår, så det var en heldag med killarna och fhrida!

nu ska jag gå upp och duscha och sen drar jag mig ner mot sunne när jag har gjort mig iordning..

fy fan vilket faktainlägg..


slitna avdankade bakfylletjejer leker miffo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0