huh?

Varför sitter jag uppe kl 5 på morgonen och skriver på bloggen egentligen?
Jo för att jag kom hem för en halvtimma sen och är inte trött..
Jag och lisa har varit chaufför ikväll.
Eller jo när jag känner efter så är jag lite trött.
Lite.
Mycket kanske till och med.

Jag vill ta studenten.
Det är för mycket skit i skolan nu.
Jag kommer inte hinna med allt innan jag går ut på praktik.
Det kommer inte gå.
Aldrig.
Varför skjuter jag alltid upp allt?

Läsa ut en bok (vilket innebär ett helt projekt för mig eftersom att jag är sämta i världen på att läsa!!!)
Fördjupningsarbete i psykosocialt arbete
skit i psykologi B
Projektarbete (fy-fan)
prov
prov
prov
prov
Orkar inte. Jag hoppar nog av skolan.
Nej!
Men jag hatar skolan.
Kommer inte ha nån nytta av den skiten jag lär mig nu ändå eftersom att jag inte är intresserad.
Jag är inte menad för barn och fritid..
Jag gillar inte det!
Det är inte alltid jag tycker om barn heller.
Dom skrämmer mig lite.
Dom skriker, gråter och bajsar.
Det är jobbigt!
Jag ska inte ha barn förrän jag är 50 om jag ska ha några.
För då vet jag iaf att jag är riktigt redo.
Varför skriver jag all den här skiten?
Jag är nog för trött och tänker inte på vad jag skriver.
Imorgon kommer jag tycka själv att jag var konstig som skrev det här inlägget.

Min katt har bajsat på lådan..
Blä.
Mamma får ta det när hon vaknar..
Jag ska iaf sova nu.
Länge.
Med öronproppar så ingen väcker mig till morgonen.
Sintra kommer väcka mig
fan
godnatt.

Nu ser det ut som att det här inlägget blev jätte långt bara för att jag hoppar ner hela tiden.
Godnatt.
Jag vet att jag redan skrivit det en gång.
Godnatt
igen


hakorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0