här finns bara jag

och en tjock katt som ligger i sängen..
Jag gillar inte att ha katter i sängen för då blir det mindre plats till mig.

Räknade ut förut att jag har varit med Lisa i 18 timmar idag.
Då måste man va beroende av varann totalt.

Var och mjukade upp min tatuering förut med stjärnor och skuggningar så den
inte ser så påklistrad ut. det blev bra.

Förövrigt har jag haft en trevlig kväll hemma hos simon med, han, lisa, lucas, anders.


Idén. Gjorde ju om den en del så den inte skulle bli precis lika.


Innan jag mjukade upp den. Och ja hon sitter i en näckros.




Fixade till den idag som sagt. Bilden är ganska dålig och väldigt ljus men aa  ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0