att försöka ta sig upp igen

Idag fick jag min bästa vän att börja gråta genom att hon kom på sanningen.
Det kändes jätte jobbigt!
Nu är det bara att vänta tills 1 februari så hoppas jag att allt börjar flyta på då..

Har fått pratat ut med både den ena och den andra och det känns skönt.
och har fått världens gulligaste sms av mina 2 fina vänner som jag gråter av när jag läser.

Saker som jag fått höra, 
ord som snurrar runt i huvudet  på mig dag in och dag ut,
och man blir mer och mer ledsen när du tänker på det,
det tar på krafterna,
man vill koppla bort det men det går inte.
man börjar fundera på om det är sant.
Det är när man har dom där känslorna som man vet att man har riktigt ont.
När man vet att någon har stampat på en igen när man just kommit upp på fötter.
När det känns som någon stampar och stampar medans man försöker ta sig upp.
men det är omöjligt.
Man ligger kvar.
Hjälplös och önskar att man va någon annan stans.
Långt bort.

Det är bra bara slå jag vill dö


Kommentarer
Postat av: f

<3

2011-01-11 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0