2011 ett skit år

2011 började inte bra för mig och lisa på nått ställe som vi så fint säger..
Tror inte man kan ha mer otur... :
1. Efter att det har gått en halvtimma på året så blir vi misshandlade.
2. Lisa skaffar sig en svindyr tatuering vilket vi inte var beredda på.
3. Jag blir lurad på 60 spänn. Inte mkt fast jo för en fattig student.
4. Jag kör ner i diket så simon, daniel och jon får komma och dra upp oss.
5. En bil står i fel fil och kör in i min bil så listerna flyger av och den blir en stor buckla.
6. Allt/alla är allmänt dryga..

Aa ni förstår...


Åka bil till torsby dagen efter till akuten och ingen av oss var nog 100 % nyktra..

Men trotts allt det där så gör jag och lisa det bästa av situationen..
.
.
.
.



Jag och Lisa är nog de mest spontana tjejerna som finns.
Både jag och lisa hade tråkigt igår så hon frågade om vi skulle sova i min bil..
Ja varför inte?
Så jag packade med en sovsäck och ett täcke och lite saker som jag skulle ha på mig till skolan
och sen drog jag ner och hämtade Lisa.
Tror det flesta tycker att vi är ganska dumma i huvudet.
Men hallå kom igen? Kan ni inte våga göra lite saker?
Testa att ha kul
Prova på förändringar
Vem fan vill se likadan ut år in och år ut.
Det kan inte va så jävla kul att va feg.
Man lever bara en gång...






Tycker synd om folk som inte förstår innebörden i att ha kul. 


Kommentarer
Postat av: lisa

det har fan inte börjat bra, men är inte det lite punk då?! ;)



Vi gör i alla fall annat än att sitta och mögla sönder :) som elvis. eller andra.



Du är min favorittjej

2011-01-19 @ 17:56:55
Postat av: Anonym

Jo det är fett mé punk det :)

Jaa, vi vet ju bra många tjejer som är rätt så meningslösa!!

Och du är min favorittjej :)

2011-01-19 @ 18:29:02
Postat av: Annörs

Ni är så tråkiga som sover i bilar. Ni borde sitta och fördjupa er i kärnkraftsolyckor genom tiderna istället :/ Det är riktigt underhållande!

2011-01-21 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0