sara sammanfattar

det lät nästan som ett tvprogram.
Min rubrik alltså.
Typ som fråga doktorn.

Körde igår åt simon, emil och anders till hagfors på rally.
Lisa va med.
Träffade mig en norsk trevlig karl.
40+.
Mums, men jag sa nej tack.
Han ville flytta med mig till sunne.
heh.
trevlig typ
men som sag nej.
Sov hos simon inatt också.
Mycket trevligt borta i lysvik mp jag säga.
rally idag också.

Så nu ligger jag i sängen och har nyss duschat och borstat tänderna.
Älskar när man är nyduschat och go när man har gått och varit allmänt svett och äcklig.

Tar ledigt från skolan imorgon.
Gött!
Tisdag..
aa, roliga lektioner...i
+ läxhjälp.
he.he


den här bilden är enbart för dig lisa eftersom att du tycker att jag ser så glad ut å den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0