några få för mycket

igår var det en hemsk dag.
det var samma sak idag.
har tillbringat större delen av dagen på olika sjukhus.
och har jag inte varit på sjukhus så har jag sovit.
men det finns en anlednin till varför.
och det är mitt eget fel.
fast jag kan inte säga att jag får skylla mig själv för jag har inte valt det här.

när jag fick en liten "utskällning" av "dig"igår se gjorde det ont.
jag vet att jag gjorde fel men du är inte perfekt du heller.
det jag sa var fel. men den är inte jag.
eller jo, men ändå inte.
egentligen borde jag skylla på dina kompisar
för det är dom som vill få mig att tro det där om dig.
och kom ihåg, det är dina kompisar som säger så om dig.
inte jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0