mord i min tankar

satt nnyss och tänkte, så slog det mig!
Jag tror att jag är en människohatare. Eller det kanske va att ta i. Men det finns så jävla mycket folk som jag verkligen hatar. hatar så mycket så jag skulle kunna döda.
Faktiskt. Många säger att de skulle döda nån för att de är arga på en person.
Men jag skulle nog helt seriöst kunna göra det.
Nu tänker folk att jag är störd.
Men det är så jag och min sjukdom är. he-he.
Sen finns det folk som jag ogillar så jävla mycket så jag blir arg bara jag ser personen.
Jag skulle nog ha blivit ett djur egentligen.
Jag gillar djur mer än människor.
Jag skulle inte ens unna hata en ful nakenkatt.
Nej jag skulle nog va en bortskämt liten hund


Kommentarer
Postat av: lisaaaaa

du de e fan sant, du skulle verklligen va ett djur ! haha..

2011-12-26 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0