bohemisk känsla

Rättegången blev instäld. Kändes ganska onödigt att åka till kd i onödan.
Fast fick handla en del fint istället.

Skulle ha varit på bio- men plånboken sa nej.
Så vi åkte till mariebergsskogen.
Skit mysigt.

För övrigt så är jag nypiercad.
Sen ja, sen finns det inte så mkt mer att säga.
he-he






Kände att det var ett tag sen som jag la upp bilder.
Så nu fick ni några från idag bl,a.
Har förövrigt känt mig ganska bohemisk idag.
Men det har varit fint.
Lisa sa nått fint till mig. - "Du gör töntiga kläder skit snygga."
Du är en bra vän!
Puss

Kommentarer
Postat av: jänni!

duu mitt internet är så äckligt SEGT att jag inte kan gå in på fejjan och kolla meddelanden (mobilt bredband <3) om du undrar varför jag inte svarar! du ska bara veta vilken tid det tog att ladda den här sidan haha.. men har sett att du skrivit angående bloggen iaf så ska dra hem till mamma nån dag (som har bättre internet) och fixa det just so ya know! :) (kan inte ens gå in på mejlen så att kommentera på din blogg var det enda som funka töjp!) hare göttans :D

2011-08-25 @ 19:42:15
URL: http://jebab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0