tummeLISA

Idag har jag en skön Sara-dag. Jag är glad.
Jag älskar att va mig själv.
Jag älskar att jag har den finaste vännen på jorden.
Jag älskar att jag ska få sitte uppe på taket med henne sen och äta popcorn.
Jag älskar att hon är som min tvilling.
Jag älskar att vi älskar samma saker.
Jag älskar att vi är så jävla lika på alla sätt.
Men mest av allt älskar jag att vi älskar varandra.

Det kommer gå galet till om jag och lisa får jobb på high chaparall i sommar.
Fy fan va roligt vi kommer ha det.
Sen bara spara alla pengar. Och sen direkt efter sommaren så gör man av med
varenda öre genom att åka till camden och massa andra ställen.
Jag längtar.


En av de få bilder där jag ser jävligt snygg ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0