flyktsoda

Det är bra nu. För tillfället är det så jävla bra.
Jag håller på och bygger upp mitt liv igen.
Jag är inte klar än, men jag har kommit en lång bit på vägen.
Och jag är glad.
Folk säger att jag strålar.
Det gör jag ta mig fan. Jag strålar rakt igenom.
Tänk när jag har byggt klart då.

Säg som det är
För den här gången krävs det mer
Innan jag öppnar armarna, förlorar migsjälv och låter känslorna falla fritt.

För fan jag är stark nu, jag börjar på att bli riktigt stark.



Men utan dig hade jag varit fan så långt ner



självförtroendet är på topp


för det är vänskap <3

Kommentarer
Postat av: börje

utan dig hade jag lögg dö på botten å sprattla,

jag var ett levande lik när du va i arvika.

och när du kom hem började jag få tillbaks kraften.

vi har växt ihop så in i helvete,

jag är inget utan dig<3

2011-04-14 @ 13:28:59
Postat av: Anonym

men du är ju för söt iaf :) love you <3<3

2011-04-14 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0