elmia

Jag åker aldrig mer till elmia. Jag är glad över att jag lever idag.
När vi skulle åka och äta i jönköping igår så tvärbromsade bilen framför oss.
Och vi var ute på motorvägen så det gick i ca 70km/h. Så det blev en rejäl smäll.
Vi var på akuten i jönköping i 4 timmar igår.
Fick åka ambulans in dit. Jag klarade mig bra så jag satt i passagerarsätet på ambulansen.
Och eftersom att jag var full så kände jag inte att jag hade så jätte ont.
Men idag när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i nacken.
Så då följde mattias med mig och lisa in till sjukhuset i kd.
Och där fick både jag ocvh lisa nack-krage. Vi fick stanna där i 5 timmar.
och de röntgade nackarna på oss. Men allt var bra.
Så nu är det väl bara och ta det lugnt eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0