okej tredje gången gillt... bowlat

Tredje gången jag skriver det här inlägget nu. Första så hakade det upp sig och andra bara försvann men jaja Idag när vi slutade iaf så gick jag och lisa ner och bowlade för 10 kronor... prisvärt Jag lät henne vinna med 96 - 83.. fast ne jag är värligt dålig på bowling. Vi spelade bara en serie så det var därför poängen inte blev högre. Inatt ska jag iaf sova hos mamma så ska jag va med fhrida ikväll Och imorgon ska jag va chaufför en sväng fast inte hela kvällen så jag sover hos mamma imorgon också Någon som har en plattång att låna ut till mig på tisdag? Ska ta skolkort då... sweet..............gaaaaaah Vart fan är ikonerna där man lägger ut bilder och gör fet stil och allt ? och varför går det inte att hoppa ner några rader?

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-24 @ 15:32:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0