idag:nytt besök på sjukhuset

Var tillbaka på sjukhuset idag och tog blodprov som såg helt OK ut.
Inte riktigt men inget som var nått iaf.
Så han lyssnade på mina lungor och blev förvånad över att det krasslade så..
Så nu har jag fått antibiotika som jag ska äta i 10 dagar och 4 stora kapslar om dagen..
Så imorgon blir det ingen skola, men får se om jag går på torsdag!
Tror som sagt att det kan vara lunginflamation jag har. Och om
det inte har gått över om några dagar så ska jag tillbaka.

Var ner till fhrida en sväng också, och nu skulle jag se på idol
men det var ingen mottagning på TV:N så jag får se på datorn sen.
Och sen när jag lägger mig så ska jag se på Kalle och chokladfabriken för tredje gången på 3 dagar :)
Men nu ska jag äta kroketter och läsa gamla minnen på fhridas blogg :)

PUSs

Har förövrigt gått ner nästan 7 kilo när jag har varit sjuk.. synd bara att det inte syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0