Frisk snart

ÄNTLIGEN börjar jag på att bli lite bättre. Febern var inte så hög nu, men den brukar bli högre under dagen :/
Hostan är mycket bekvämare och bröstet gör inte lika ont :)
Men tro fan det att jag har gått och fått mens mitt
upp i allt ändå.
Jag sa till mamma att jag skulle gå till skolan imorgon men
det lät hon inte så pigg på så jag får inte gå dit förrän på torsdag!

Torsby mârten ska jag på också. Nice.
Tror att vi har chaufför också så det är bra :)

Har faktiskt varit lite duktig idag och gjort en läxa. Skrev lite om en bok.
Och nu ska jag läsa klart ett häfte och Romeo och Julia.
Sen måste jag börja och läsa i boken "Kirre" men den är hemma hos fredrik och jag
är hos mamma. Har inte varit hos fredrik på snart en vecka, så jag saknar honom lite!

Och sen ska jag förresten åka ner till sunne och handla lite snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0