Essä?

Sitter i skolan nu och skriver en essä.
Och jag vet inte riktigt vad det är eller hur jag ska skriva?
Men det ska iaf handla om William Shakespear och Elisabethanska teatern.
Men det spelar ju ingen roll eftersom att jag ändå inte fattar hur
man ska skriva... Man ska tydligen ta ut lite fakta och skriva egna ord.
Men vad vet jag och den gubben?
Typ inget mer än att han levde för länge sen och att han har skrivit Romeo och Julia..
Intressant.
Och jag hittar inget på internet heller som beskriver om hur man ska skriva.

Imorgon är det friliftsdag, men jag ska inte hit eftersom jag fick reda på idag att jag
måste åka upp till Torsby och vara här kl halv 6 på eftermiddagen för att åka båt med några jävla ungar från holmeskollan - åk 5.
Men hallå? Varför måste jag åka upp på min fritid. Det borde ju vara på skoltid...
Det har ag ju inte direkt någon lust med eftersom det är på min fritid.
Ganska så dåligt! JAA

Inatt ska jag sova hos mamma så får jag ta hand om henne eftersom att hon är sjuk.. hahah som om det skulle hända? Nej. Hon får ta hand om mig när jag är sjuk.

jaja, men nu ska jag fortsätta och jobba och se om jag kan komma på vad en essä är?
tror det var nått jobbigt äckligt iaf!

Det märks att man har varit borta från skolan i typ 2 veckor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var ifrån mig, Thomas och Chrille :D

2010-09-20 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0