:'(

Ikväll har varit den värsta dagen i mitt liv. Du kommer alltid va speciell för mig. Jag vet att det är rätt men det känns ändå så fel. 2 år. Vad jag kommer sakna allt. Och det värsta är att jag kommer inte orka. Jag vet hur det blir. Jag går tillbaka om du vill. Men det borde jag inte göra. För det här är bäst för oss båda. Men det gör så jävla ont jämt nu. Jag önskade att du aldrig hade sagt att du tyckte lika mycket om mig. Jag ´önskar att jag inte behövde tänka på vad du gör nu. Jag känner redan nu att jag vill ligga bredvid dig, men fan det går inte. Jag måste vara stark nu. Fan fan fan jag vill egentligen inte, jag kommer inte orka, kommer inte kunna tänka på nått annat. Jag kommer alltid älska dig och du kommer va så jävla speciell för 2 år är länge. Jag vill hem till dig nu. Men jag får inte tänka så. Jag måste vara så jävla stark. Men jag vet att jag kommer ge upp. Imorgon? fan fan fan jag tror inte jag kommer orka det här. Allt är så jävla långt bort. Jag vill inte va nånstans.. Jo för stunden hos dig. Men jag kan inte hjälpa vad vi känner. Och det är det som gör så jävla ont. Jag tror inte du fattar hur jävla mycket jag kommer sakna dig. Jag kommer aldrig sluta gråta. Det här är det värsta jag har varit med om. Jag vill att allt ska va bra. Eller så önskar jag att du hatade mig. Det värsta jag vet är att se dig ledsen. Det klarar jag inte. Kan inte du också försöka va stark? Fortsätt. Men jag vet att jag kommer aldrig orka det hära. Jag vet hur jag har tänkt och jag ångrar det som fan nu. Det kanske är därför. Allt är mitt fel. Jag ska sluta tänka. Jag ska börja va stark. Men utan dig går det inte. Men det finns vissa saker man måste prioritera före andra. Och där tog du tyvärr fel. Och det kanske har en invärkan på allt. Men fan vad jag kommer sakna och älska dig <3 F Jag vet att jag aldrig kommer orka med det här.

Kommentarer
Postat av: F

kommer ihåg när jag tog den bilden som du har längst uppe till höger <3

2010-10-03 @ 02:16:11
Postat av: Anonym

Ja det var alldeles i början :) puss

2010-10-06 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0