men shit

jaha ja, nu går det att lägga in bilder på den här bloggen också :P
Hade visst råkat tryckt in en knapp. Men jaja,
kan väl skriva på den andra bloggen jag har ibland också.

Åker inte till skolan förrän 1 idag men ändå vaknade jag kvart över 8 så nu ser jag på tv..
ska duscha när det börjar finnas varmvatten.
Mamma och henrik har åkt till florida nu så jag ör ensam hemma en hel vecka.
Både skönt och slitsamt. Man får ju göra allt själv då :P

Idag i skolan så ska va ha en handikapps dag, vilket menas att vi ska vara nere på torsby och låssas att vi är rullstolsbundna, synskadade och hörselskadade.
Bara hoppas på att ingen ser oss.

Nu känner jag att det var lite onödigt att göra en ny blogg. men skit samma!
det görväl inget med 2.


Min underbara möss/halsduk som jag har gått och blivit förälskad i!

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej, nu är det måndag och dags för en ny arbetsvecka/Pluggvecka. Vad har du på schemat denna vecka? Någonting speciellt?



Kram/ Piicha

2010-10-18 @ 10:20:21
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0