Jag hade kul på studentfesten iaf

Och fan vad jag behövde det. Allt är bara så komplicerat.
Jag gillar inte det här alls just nu.
Jag gillar inte alls att vara ensam hemma i en hel vecka. Jag är glad över att Lisa sov hos mig inatt.
Jag är glad över att jag har Sintra även om hon bara ligger och sover.
Jag är glad över att jag har Fhrida som jag kan ringa till när jag är rädd.

Alla mina kompisar var så fina på halloweenfesten.
Jag är glad över dom!

Det blir en kort dag i skolan imorgon. Åker hem kl 11, men vad ska jag göra då när jag kommer hem?
Samma som idag. Sitta framför tv:n och äta så mycket ostbågar att jag får ont i magen, nej tack.

Ser på kalla fakta nu. Det är bra. Det är hemskt. Sorgligt.
Jag kommer inte kunna somna inatt. Kommer bara ligga och tänka allt för mycket..












Nej, fan va snygga vi var <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0