erkännande

okej, nu kan jag berätta vad det är för busigt som jag har gjort eftersom att jag redan har berättat det för mammi! Jag har tatuerat in "lisa" på runmpan och för er som inte vet så är det en kompis, och hon har skrivit"sara" på sin. Och hur fint gjort är inte det då ? ;) Det var en sak vi tänkte göra på fyllan men sen så tänkte vi att va fan vi drar och gör det nu.. Förövrigt så sitter jag här och är irriterad på min dator för att jag inte kan lägga upp bilder på bloggen eftersom att min dator inte visar de ikonerna som ska va ovanför här man skriver inlägget! Kanske ska göra en ny fast det känns ju lite tråkigt. Sen vill jag bara säga att jag mår väldigt bra! Kan komma på mig själv med att jag bara sitter och flinar. Och hur länge sen är inte det? Förlåt, men det är så jag känner. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0