barn på nytt?!

Jag önskar att jag hade ett eget låssasspråk som jag kunde prata med mina 2 bästa vänner på. Så ingen annan skulle förstå. Skulle vara roligt. Jag ska fan skapa en ny blogg. Jag vill va barn igen. Men om jag skapar en ny blogg så måste jag göra om designen.. eller fhrida måste göra om designen! Och det är ju lite drygt för henne. Men det är ju inte så kul att inte kunna lägga ut bilder! Nu ska jag åka till sunne med mamma och handla. De åker till florida inatt så då blir jag själv. Bra att ha mat! ja tack. Är glad över att jag har Lisa som låter mig sova där när det finns riktiga svin som bara skiter i en.. Dra åt HHHHHHHHEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med dig ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0