ovärd skoldag

Gick upp kl 10 i 6 idag. Även fast jag visste att jag inte skulle duscha idag
för det ska jag göra när jag kommer hem efter skolan och efter att jag har varit med Lisa
eftersom att jag ska bort ikväll och då kan man inte lukta blä.
Men i skolan? Ja vem orkar bry sig i skolan.... tror ändå inte att jag lucktar svett.

Iaf, det jag skulle komma fram till är att jag redan är klar eftersom att jag gick upp så tidigt
men slapp duscha.. så jag ska inte åka till sunne förrän om 25 minuter.

Lisa har gjort så jag dricker jätte mycket energidryck!!

Fyy inte alls bra... Men gott !

Har bara
en lektion i skolan idag och den är direkt på morgonen
så jag åker hem kl 11 idag. Första lektionen slutar kvart över 9 så jag får sitta och vänta i nästan två timmar på att bussen hem ska gå.
Nice.
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0