karlstad, jacka och mössa blir imorgon

Imorgon åker jag och lisa till karlstad för jag ska köpa en ny jacka och en mössa.
Det ska bli kul..
har nyss kommit hem efter att jag har varit med lisa.
Det var kul.
vi skrattade och gjorde filmer.
vi är roliga.
med henne är man rolig.

Borde träna lite på mitt judendoms prov som jag har på tisdag.
Är ledig måndag och onsdag.
På onsdag blir det tandläkaren men jag vet inte vilken tid.
Och på tisdag ska jag till skolan och ha ett prov, 2 möten och göra en jävla sås?
kul.. verkligen inte.

Min dagbok är bra.
Jag älskar den...
där kan man uttrycka så mkt.
Den är inte så jätte hemlig.. Eller jo för vissa
men inte för lisa.


vi är snygga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0