i brist på något att göra

Idag hade vi nationella svenskaprov som var på 5 timmar,
men jag satt i 1 timma.
Kom till sunne kl 12 och då var jag med lisa
sen tog vi bussen till munkfors 16.20 i brsit på annat att göra.
Eller nej men man måste ju prova på lite olika saker.
Tård tycker att jag är feg för att jag inte vågar ringa!

Igår så lät min bil konstigt och jag drig bak baksätet som jag sa och sen fick jag inte tbx det
och inte idag heller.

jag och lisa bestämde oss för att åka till helmia och fråga om de kunde hjälpa oss.
Och det enda han sa var "oj då"
jag blev nervös
då var det stötdämparfästet som hade gått sönder så det var därför det inte gick att stänga
bilen guppar.
jag åker till skolan kl 1 imorgon.
samhällsprov på fredag som jag inte kommer träna mkt på...
Glad men ändå ont i magen :/
puss punkt


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0