för att skryta lite om mig själv

så tänker jag berätta att jag fick VG på kristendoms provet som jag hade idag.
Och sen hade jag rov i judendomen i tisdags och det fick jag G+ på.
Men dessvärre så fick jag ju IG på samhällsprovet.
Men det ska jag göra om nästa vecka.
Och det blir nog ganska lätt för vi får precis samma prov.

Nu är det bara ett prov kvar att träna på.
Fan va skönt det ska bli med helg känner jag..
tre prov under en vecka är slitsamt för hjärnan.

Borde gå ivög till sjukhuset också sa mamma.
Tror jag har migrän. Så jag ska kolla upp det.
Och för er som inte visste så är migrän en salgs störning i hjärnan.
Det kanske märks?

Jaja, nu ska jag lyssna på punk och göra läxor.


är vi inte söta så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0