äntligen sol

Efter många dagars regnande så har solen äntligen kommit fram!
Det var på tiden.
Igår var jag med lisa och så köpte jag min balklänning.
Känns skönt att äntligen ha det klart. Tidigt och bra
billig och bra!
När jag skulle åka hem frånb sunne igår kväll så åkte det en bil bakom mig och¨blinkade i ljusen.
Rött och blått ljus och jag fattade ju inget så jag fortsatte att köra
Och bilen började blinka med det röda ljuset och satt på helljuset så jag stannade
och då var det polisen... fan va rädd jag blev.
Men då var det bara kontroll. Men ofta dom gör så då??

Imorgon ska jag ut med Thomas chrille och Anders.
Hoppas på en trevlig kväll/helg. Det behövs eftersom förra inte var helt lyckad...

Försöker elda i kamin så jag får varmvatten så ska jag duscha och sen ringa till lisa och så
får jag se när jag åker ner till sunne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0