05.05 söndag morgon: första advent

Idag fick jag höra att jag förtjänar nått mycket bättre än det jag har just nu.
Och det gjorde mig glad.
Det känns bra att någon bryr sig förutom mina bästa kompisar.
Du gjorde mig jätte glad.
Fast det gör du alltid!

Har varit chaufför åt ulric, lucas och nicklas.
Det blev lite senare än vad jag tänkte. Och ska upp kl halv 10, men det ska nog gå bra.
Fick iaf 100 kr av ulle och det var snällt.
Och imorgon ska jag vara med lisa och sen ska jag fixa min tatuering och efter det så ska
jag hem till mamma och henriks kompis och tvätta fönster så då får jag 500.
Så 600 lättförtjänta pengar alldeles lagomt tills jag och lisa åker till
charlottenberg på måndag.
Ska handla lite julklappar och skämma bort sig själv lite antar jag.

Men nu måste jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0