snyggast i världen på min lista!

Nu hade jag tänkt göra en lista över några av de snyggaste killarna i världen enligt mig :P

På första plats kommer såklart Ryan Sheckler.
Han är både rik, snygg och framgångsrik och dessutom
har han en egen serie på MTV Life of Ryan.
Och det kan jag tänka mig att de flesta har sett.
Han är bara så jäkla snygg!
Han skulle man göra vad som helst för att få ligga lite!



På andra platsen har vi Johnny Depp.
Spelar ingen roll vad han spelar för karaktär
så är han hur snygg som helst.
Eller ja i Calle och Chokladfabriken
kanske han inte är den snyggaste osm finns
men men.

För övrigt så har jag honom som bakrundsbild på min dator :P

På tredje platsen har vi Joaquin Phoenix.
Och jag tror att de flesta känner igen honom
från filmen "Walk the line" där han är übersnygg..


På fjärde plats kommer Johnny Knoxville.
Mjaoo.
Han är riktigt het och helt totalt galen :P


Och på femte plats så kan jag inte låta bli att sätta dit
självaste Zach Braff. Kanske inte topp 5 i utseende av
alla killar i hela världen. Men han ser bra ut och
han har sån charm i TV-serien scrubs
så man kan inte göra annat än att älska honom.


Det var topp 5. Men visst sen finns det ju
massa barnrumpor som också ser bra ut, som
t.ex
Zac Efron, Chad michael Murray och många andra.
Men de får inte ligga bland topp 5.
De kommer väl på 6 och 7.
Visst Ryan Sheckler är ju inte så gammal han heller.
Men tänk va mogen. Han har lixom flera egna företag,
bor i världens hus och han är bara 20 år. (snart 21)
Och dessutom åker han skateboard ;)

Jaja, imorgon får vi väl ta ett inlägg med de snyggaste tjejerna i världen :P

Ha det bra!
PUSSPUSS/SARA


Kommentarer
Postat av: Martin

Varför är inte jag med på den här sidan i din bloggish? :(



:PpPPPPPpPpppPP

2010-05-26 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0