pust flämt stön

har städat hela fredriks rum nu... dammsugat, plockat,
bytt i sängen och damtorkat och nu återstår det bara att
putsa fönstret! Man kan varken se ut eller in i det fönstret nu..

Blev ingen skola för min del idag heller,
vi hade prov och jag hade absolut inte
tränat på det för jag hade sakerna hemma
hos mamma så jag bestämde mig för att
stanna hemma idag.
Så jag har luggit ute i solen, gjort lite läxor...
ytterst lite läxor...
Och sen var jag till mamma en sväng och nu städat
så jag har varit ifarten idag lite iaf.

Imorgon åker jag och Lisa Jenkins
till karlstad och shoppar :D
Kommer bli skit kul.
skönt att komma iväg lite även om
det bara är till karlstad.
men till sommaren, eller ja till midsommar redan så
ska nog jag och fredrik med Andersson coh Helena till
Göteborg :D
HUr jäkla kul som helst!
Vi ska ringa och boka hotell imorgon :)

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0