Någon måtta får det va!

Jag och min kompis Fhrida läste våran föredetta kompis blogg igår.
Och där såg vi att det stod massa elaka saker om oss. (Mest om Fhrida).
Visst de änläggen där hon nämnde oss var för över 1 år sen.
Men för ett tag sen började hon hälsa på oss igen. Utan ha rett ut det som hänt.
Och med tanke på vad hon skrivit om oss på bloggen så är det ju lite falskt av henne
att bara börja hälsa. Visst hon kanske har kommit över det. Men inläggena är ju
helt nya för mig och Fhrida så visst tog vi åt oss även om det var ett tag sen de skrevs.
Ska även påpeka att den här tjejen är tillsammans med min och Fhridas förra bästa vän.
Synd att säga men gud va kul vi hade med honom!
Iaf, på sin blogg skrev hon massa saker som t.ex "Fittfrida", vi var omogna, fula och att
fhrida skulle sett bättre ut om hon hade en bättre personlighet eller nått i den stilen.
Sen drog hon in en annan av min och fhridas killkompis.
Och i hennes blogg fick han heta "Knull*******" (vill inte nämna namn), ni vet han killen som
går på socialbidrag, är skyldig sina kompisar massa pengar, kommer och knullar med henne
när det passar honom och dessutom är han skyldig kronofogden massa pengar! (enligt henne)
Men nej tack! Det där är inte sant!
Jag vet att det är onödigt av mig att dra upp gamla saker. Men du lär ju inte ha ångrat dig på ett år
vad du tycker om oss, när du inte har pratat med oss på över 1 år (förutom ett HEJ).
Du vet ju inte hur vi är nu... Så då vill jag inte heller att du ska komma med ditt falska leende
och hälsa. Nej, då kan det lika gärna kvitta!
Vet inte riktigt vad jag ska få ut av dethär inlägget eftersom den här tjejen ändå inte läser min blogg.
Bara skönt att få ut det.
Någon måtta får det väl va. Du behöver inte älska oss men du behöver heller inte hata oss.
Nej nån måtta. Medelmåtta kan duga gott och väl.
Som sagt du kanske har kommit över det och känner att du har växt upp.
Men för mig och Fhrida är ju de inläggen nya eftersom att vi hittade din blogg första gången igår.
Så det är ju klart att det är NU vi tar åt oss. För nu vet vi ju va falsk du har varit varenda gång som
du hållt på och hälsat och smilat som en galning!
Jaja. Nu är jag klar.
Tack för ordet!

BIG LOVE / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0