Idag får rukriken heta: Hej hej hemskt mycket hej och rolig kväll igår med lisa :D

Var med Lisa igår kväll. Först var vi ute och åkte lite bil
och sen kom vi på att det var ju nått i rottnerosparken.
eller det hade varit under dagen. Så vi åkte dit. Och trotts att
det var slut så var det fortfarande öppet så lisa och jag gick in.
Och gissa vem vi mötte vid ingången? PÖLSA. Asså
han är överallt, men det kopplade inte för lisa att det var han
även om han gick 1 mm från henne :P haha.
Så vi var lite busiga och gick ner i lekparken där och lekte en stund.
Snacka om att äteruppliva gamla minnen ;D
Det var skit kul.
Sen gick vi runt lite i parken och kollade, och det var många läskiga
statyer. Det blev många kort också så jag får väl ta och lägga upp dem sen.

Idag fick jag reda på att jag klarade matten också :DD :D Fan va gött.
Och ni sitter jag och har historia och sen ska vi på kabaréen. KUUL.
Sen ska man hem över. men jag tog bil till skolan idag så jag kommer hem tidigt.

Kanske ska va chaufför ikväll också, men jag vet inte om jag
har sån stor lust att va det en fredagskväll.
Vad händer då i sunne lixom? Det kommer inte vara en enda bil ute...
får säga till dom att vi drar till torsby istället. men jag får se om jag orkar va chaufför...

Ha det bra.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt ful & äcklig.. en sån person man bah vill döda när man ser :s

2010-06-04 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0