Vår

Nu känns det som att våren börjar komma smygandes.
Och det är ju den bästa känslan man bara kan ha =)
Är trött på vintern nu.
Nu vill jag bara ha sol varenda dag så att snön försvinner.
Men den får absolut inte regna bort för då blir man
bara påå dåligt humör om det regnar.

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag
väcka fredrik och sen ska vi åka till sunne
och då ska jag gå in till pappa och sen gå ner till trafikskolan.
När jag var in hos pappa igår så var det bara 9 grader där inne.
Pappa jobbar ju i norge så det är ju aldrig någon där
så han har väl stängt av värmen.
Bara hoppas på att frasse och sussi inte fryser ihjäl av kylan!!!

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, hoppas du har en fin dag !

KRAM

2010-03-10 @ 11:27:48
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en jättebra dag idag! :)

Kramis från mig ^^,

2010-03-10 @ 12:29:10
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0