vaken alldeles för tidigt

Idag var jag uppe med tuppen.
Trots att jag ännu inte åka till skolan
så har jag varit upp sen kl halv 9 tror jag.
Sov hos mamma inatt. Får se hur det blir ikväll.
Men jag ska iaf hit en sväng ikväll för jag ska färga
håret idag och jag ska höra om Marie kan göra det på mig.
Skulle egentligen ha färgat mig vid frisören. Men det går inte
ihop med pengarna. Eftersom att jag ska ut nu till helgen och nästa.
Eller det går väl ihop, men jag känner att jag vill spara också så jag gör
ett tappert försök och färgar håret själv. Antagligen kommer det bli misslyckat.
Ska färga mig så jag får min riktiga hårfärg på ett ungefär. Så jag kommer bli mörk
i håret och det vil jag inte, men jag är så trött p¨å utväxten... men det slutar med att jag
gör ljusa slingor iaf...

Ha det bra =)

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0