störstädning

Dålig uppdatering pga att jag inte har nått internet
nu eftersom att min pojkvän är nörd och använder
det när han spelar playstation :P haha

Var i Karlstad igår och jag fick att tag på lite.
Bl.a ett ar örhängen, jeansjacka, tights och en tunika.
Men det fick räcka eftersom att jag fyller år på måndag
och vi ska fira mig imorgon så man vet aldrig vad som
dyker upp i paketen...
Ska jobba imorgon också. Tur att fhrida också ska göra det!

Är hemma hos henne nu. Vi STORSTÄDAR och det kan man ju minst
kalla det. Vi möbelerar om och dammtorkar och dammsugar
och gud vet allt vad man hittar under den soffan ;P
haha.

Nej men nu ska vi göra klart här..
Fårförsöka skriva imorgon vad jag fick i present
eller på söndag eller måndag... beror på när jag får internetet!

Ha det super så länge :D

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja det tkr jag :) jag kommer vara har tills pa sondag :)

KRAM

2010-03-12 @ 22:01:31
URL: http://johannengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0