slut på det roliga

Nu är det slut på sportlovet.
Imorgon är det en ny dag i skolan och då kommer
jag få reda på mitt matteprov som jag
verkligen inte vill få tbx eftersom jag vet att
det är ett feting IG på det provet.
Usch och fy och blä.
Men som tur är så jag bara i skolan mån, tis och ons denna vecka.
För ons, tors och fred är det resursdag men jag
mste åka dit på onsdag och se på en jävla film...
och sen på torsdag så drar jag och babe till kd
och shoppar järnet :P
haha eller det blir nog mest jag =)
fhrida får vi med oss hem på köpet då också :)


nej nu alla små söta barn ska jag gå och lägga mig :D

PUSSPUSS/ SARA

Btw... 2 timmar och en vecka kvar tills den stora dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0