slapp dag

har typ luggit i sängen hela dagen och
kollat lite på datorn. Just nu ligger jag och
ser på andra avenyn... vet verkligen inte varför
eftersom att jag aldrig har följt det. Men det var det
som kom upp så jag kunde lika gärna se lite...

Pappa kommer och hämtar mig hos mamma
kl4 och då ska jag förbi hos fhrida och hämta
lite saker och sen åker jag till fredrik.

Skola imorgon... börjar inte förrän 13.50 så
jag åker tåg 13.02 och innan dess så ska jag ut
och köra med körskolan.
Och sen när jag kommer hem från skolan så
ska nog jag och fredrik åka hem till mamma
en sväng eftersom att det är min födelsedag
så vill jag vara här ett tag.
Det känns så konstigt att jag fyller år imorgon
det känns som att jag redan har gjort det när
vi hade kalas igår :P


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0