not my day och jag hatar blogg.se ibland så jävla mycket

Skrev världens inlägg igår. Och hade jag förväntat mig att
det skulle gå att publicera eller ?
Ja det hade jag faktikstk... men det borde jag väl ha
förstått att det inte skulle gå...


Igår brast allt för mig.
det var inte min dag på några
sätt och vis...
Tjejveckan och ett IG i kursprov för matte.

Dagen idag ser jag inte heller fram emot.
Det är fullt med lektioner
och plus att vi har ett litet läxförhör
som jag verkligen försökte att läsa
på igår, men jag blandar ju bara ihop
alla olika saker.

Lördagen ser jag inte heller fram emot
eller jo på sätt och vis
jag ska jobba (inte kul)
men sen så ska vi fira míg också
för jag fyller år till måndag så då ska vi fira
mig på lördag och det ska ju bli kul.

Fast jag kan inte påstå att jag längtar ihjäl mig som
jag alltid har brukat gjort till mina födelsedagskalas.
Känns som att jag har tappat lusten till det
mesta just nu
Jag får så ont i magen när jag vet att
jag måste gå till skolan nu.
Jag vill bara stanna hemma och ligga kvar under
täcket för alltid.
Fråga mig inte varför jag känner så här.
Jag kanske har hamnat i någon kris. 
18 års kris? Kan det vara möjligt?
Känner mig jätte deprimerad.
Jag vet aldrig vart jag ska ta vägen.
Igår skulle jag bli med mamma hem och
sen skulle fredrik komma.
Men jag hann ångra mig typ 8 ggr
på en halvtimma. Så jag ringde till fredrik
och sa att jag skulle med hem till han istället.
men enj efter 5 min så ångrade jag mig
och sådär höll jag på typ 8 ggr.
Kanske beror på tjejveckan.
Jag känner väl att jag vill vara med mamma
jag som alltid är så mammsjuk utav mig.

jaja, men nu ska jag inte tråka ut er...

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0